środa, 10 stycznia 2018

Drobiazgi dla mojej córeczki z Banggood

Drobiazgi dla mojej córeczki z Banggood

Dzisiaj chcę Wam pokazać moje najnowsze zamówienie ze sklepu Banggood. Tym razem postanowiłam zrobić prezent mojemu Maluszkowi i zamówiłam poduszkę słonia oraz dwie czapeczki i opaskę na głowę. 

Podusia jest mięciutka, ładnie wykonana, myślę, że Mała polubi się nią bawić.

Czapka czarna w białe groszki jest bardzo fajna, wykonana z mięciutkiego materiału, jakby z pluszu. Druga, różowa czapka w paseczki niestety nie jest już trafiona. Materiał jest sztywny, niepodatny, nie naciąga się i czapka jest za mała na moją dziewczynkę. Nie mieści jej się na główce. Szkoda, bo na stronie sklepu podany jest wiek do 12 miesięcy, a Mała nie mieściła się w nią już w wieku 2 :(

Opaska z kokardką jest za to bardzodobrze wykonana, trzyma się na głowie, gumeczka jest delikatna i nie uciska dziecka.


To już są zdjęcia Malutkiej sprzed miesiąca. Dzisiaj właśnie kończy 12 tygodni i trochę jej się już urosło :D


--- BANGGOOD ---

Poduszka : KLIK
Czapka czarna : KLIK
Czapka różowa : KLIK
Opaska : KLIK


Dajcie znać czy coś Wam się spodobało?

10 komentarzy:

  1. Ten słonik jest super i mimo, ze mam 18 lat, sama chętnie bym takiego przygarnęła <3

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne Maleństwo :* Śliczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny słonik, w moim ulubionym kolorku. ŚLICZNIE Twoja córeczka wygląda w czapeczkach i opasce. Czapeczki z kokardką są cudne. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słonik przesłodki a córeczka przeurocza na tym ostatnim zdjęciu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne rzeczy jej wybrałaś :) Masz cudowną córeczkę :)
    Serdecznie zapraszam na mój nowy wpis w tym roku :)
    ZAPRASZAM MonicaStyle

    OdpowiedzUsuń
  6. Słonik świetny!
    Słodka malutka :) Niech Wam zdrowo rośnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. SUPER JEST TEN SŁOŃ A MAŁĄ CAŁKIEM SPORA, UROCZO SIĘ ŚMIEJE :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Z miłą chęcią zajrzę również do Was!
Jeśli obserwujesz mój blog-poinformuj mnie o tym, na pewno się odwdzięczę.
Serdecznie pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...